Przejdź do głównej zawartości

O mnie



O mnie 

Nazywam się Grażyna Łebecka. Jestem psychologiem, pedagogiem oraz psychoterapeutką w trakcie 5-letniego, certyfikowanego szkolenia przygotowującego do uzyskania tytułu psychoterapeuty. Od wielu lat towarzyszę dzieciom, młodzieży i dorosłym w odkrywaniu zasobów, budowaniu poczucia własnej wartości oraz w radzeniu sobie z trudnymi emocjami i doświadczeniami życiowymi.

Mam za sobą wieloletnią praktykę w pracy z osobami w kryzysie, zmagającymi się z lękiem, depresją, problemami relacyjnymi, doświadczeniem przemocy czy stratą. Jako pedagog pracowałam w różnych środowiskach edukacyjnych i terapeutycznych, co pozwoliło mi lepiej rozumieć systemowe uwarunkowania trudności, z jakimi zgłaszają się moi pacjenci.

W pracy kieruję się szacunkiem, uważnością i autentycznym zaangażowaniem. Wierzę, że najważniejsze w terapii jest zbudowanie bezpiecznej, wspierającej relacji – opartej na zaufaniu i akceptacji. Każda osoba, która przekracza próg mojego gabinetu, wnosi swoją unikalną historię, na którą staram się spojrzeć z empatią i otwartością.

Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Stale rozwijam się zawodowo, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach psychologicznych. Pracuję zgodnie z zasadami Kodeksu Etycznego psychologa i psychoterapeuty..

 

Współpracuję z moją córką: 

Claudią Łebecką - psychologiem, terapeutą EEG Biofeedback, certyfikowanym HR Business Partnerem, certyfikowanym Assesor for Assessment and Development Centre.
Dzięki tej współpracy rozszerzyłam ofertę o:
- zarządzanie zespołem,
- RODO w ujęciu procesów rekrutacyjnych,
- procesy rekrutacyjne bez tajemnic,
- onboarding nowych pracowników.









Prowadzę konsultacje i służę poradą.

Zapewniam dyskrecję oraz pełną poufność informacji.


Zapraszam!



MajLiw - stanowi akronim (akrostych, skrótowiec, abrewiaturę) składający się z pierwszych sylab dwóch imion moich ukochanych wnuczek: Mai i Oliwii. Aby było sprawiedliwie po trzy literki z każdego imienia, a ponieważ na Oliwkę mówimy Liwka, to z jej imienia wzięłam "Liw", a od Mai - "Maj"
Melodia nowego słowa bardzo mi się podoba, bo można je różnie interpretować, bawiąc się słowami, ich wymową lub pisownią. Wersja lekko naciągana, ale mnie bardzo odpowiada;-), bo wpisuje się w to czym się zajmuję. Dla mnie nazwa mojej firmy, to "moje życie"



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwsza wizyta u psychologa dziecięcego

Wielu rodziców doświadcza sytuacji, w których ich dzieci napotykają trudności związane z rozwojem emocjonalnym, społecznym czy poznawczym. Często rodzice zastanawiają się, kiedy już jest ten czas, żeby skorzystać z porady psychologa. Drogi rodzicu nie musisz czekać na moment, gdy pytań i wątpliwości będzie coraz więcej, a nierozwiązywane problemy doprowadzą do sytuacji, w której jako rodzic poczujesz się bezradny. Paradoksalnie nie musisz mieć problemów, żeby pójść do psychologa. Wystarczy, że jesteś uważnym rodzicem- doświadczasz radości i rozterek wychowania. Często opierasz się na intuicji, wiedzy i doświadczeniu budując relację z własnym dzieckiem. Zadajesz sobie pytania dotyczące jego rozwoju oraz funkcjonowania. Jeśli budzą one Twoje wątpliwości oraz niepokój masz prawo szukać pomocy i wsparcia u psychologa. Gabinet psychologa to jest to miejsce, w którym możesz wyrazić swoje troski, niepokoje, oczekiwać zrozumienia i wysłuchania. A także analizy sytuacji problemowej oraz próby w...

MOXO

Moxo,  to obiektywne i wiarygodne narzędzie wspierające diagnozę ADHD.  To innowacyjny komputerowy test ciągłego wykonywania, który skutecznie wspomaga proces diagnozy ADHD. Narzędzie to zapewnia dokładne pomiary wszystkich podstawowych objawów:  - zaburzeń uwagi  - czasu reakcji  - impulsywności  - nadruchliwości  Moxo występuje w dwóch wersjach wiekowych:  - dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat  - dla młodzieży i dorosłych w wieku 13 do 60 lat

Metoda Feuersteina

 Komu to pomoże Terapia w wersji standardowej jest adresowana do dzieci od szóstego roku życia i dorosłych, szczególnie seniorów. Wesprze osoby z następującymi trudnościami w poznawczymi: dysleksja dyskalkulia problemy z koncentracją uwagi, nadpobudliwością i impulsywnością (ADD; ADHD) obniżona sprawność intelektualna uogólnione trudności w uczeniu się nieharmonijny rozwój intelektualny trudności związane z zaburzeniami centralnego układu nerwowego (jak epilepsja czy stany pourazowe CUN) trudności wynikające z zaniedbań środowiskowych Więcej przeczytasz TUTAJ  >>>